Apple Sınıfı

Mustafa Kemal Okulları olarak Çağdaş ve Güncel Eğitim de öncü olmayı hedeflediğimiz yolda Apple desteği ile öğrencilerimize tedarik ettiğimiz Ipad’ler ile kodlama eğitimine üst düzeyde devam ediyoruz.
Kod yazmayı öğretirken sadece teknolojinin dilini öğretmiyoruz. Düşünmenin ve fikirlere hayat vermenin yeni yollarını da öğretiyoruz.

Everyone Can Code ders programı, interaktif bulmacalarla ve eğlenceli karakterlerle dolu bir dünyada çocuklara kod yazmayı öğreten Swift Playgrounds uygulaması size yol gösteriyor. Sekiz yaş ve üstü öğrenciler için harika olan bu uygulama profesyonel uygulama geliştiricileriyle aynı dili kullanarak kod yazmayı öğrenmenize yardımcı oluyor.

Everyone Can Code kılavuzları, öğrencilerin kodların ardındaki konseptleri anlamalarını kolaylaştırıyor ve aygıtlarda yaptıkları alıştırmalarla kod yazma ve problem çözme becerilerini geliştirmelerine yardımcı oluyor. Öğrenci kılavuzları öğrencilerin kendi hızlarında çalışmalarına olanak veriyor.

Everyone Can Code Erken Eğitim Öğrencileri

Everyone Can Code Erken Eğitim Öğrencileri programı, bilişimsel düşünme becerilerini yeni geliştirmeye başladıkları dönemde öğrencileri kodlamayla tanıştırarak eğitimcilere ve ailelere yardımcı olmak için tasarlandı. Bu derslerle, ana okulundan üçüncü sınıfa kadar olan öğrenciler konuları tartışacak, keşfedecek ve iPad’de Swift Playgrounds uygulamasını kullanarak temel kod yazma kavramlarına zemin oluşturmak için oyunlar oynayacak.

Everyone Can Code Bulmacalar

Bulmacalar, önemli kod yazma konseptlerini tanıtan ve toplamda 40 saatten fazla süren öğrenim amaçlı esnek aktiviteler sunuyor. Her bölüm öğrencilerin bildiklerinin üzerine yeni şeyler koymalarına, kod yazma denemeleri yapmalarına, öğrendiklerini uygulamalarına ve kod yazma deneyiminin yaşamlarını nasıl etkilediğiyle ilgili yaratıcı bir iletişim kurmalarına yardımcı oluyor.

Everyone Can Code Maceralar

Bulmacalar’ı tamamlamış öğrenciler için tasarlanan Maceralar, Swift kodlarıyla uygulama geliştirmeye yönelik bir fırsatlar dünyasının kapılarını aralıyor. Açık uçlu aktiviteler sayesinde öğrenciler donanım özellikleriyle ve olaya dayalı programlamayla ilgili denemeler yaparak yaratıcı fikirlerini ifade edebiliyor.